СТАТИСТИКА ВІДВІДУВАНЬ

3860439
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Цього місяця
Попереднього
Загалом
1740
1894
6327
40740
34997
3860439

Ваша ІР адреса: 54.158.214.111
2017-11-22 20:12

Календар

Листопад 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

м. Миколаїв

Розпочав свою роботу Портал адміністративних послуг Миколаївської області Друк E-mail

Згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації від 29.12.2016 № 503-р «Про впровадження інформаційної системи «Єдиний регіональний Web-портал адміністративних послуг Миколаївської області» з 03 січня 2017 року розпочав свою роботу Портал адміністративних послуг Миколаївської області.

Портал адміністративних послуг Миколаївської області складається з двох сайтів: внутрішнього і зовнішнього. На внутрішньому сайті відбувається взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб’єктами надання послуг (органами виконавчої влади і місцевого самоврядування).

Зовнішній сайт призначено для кінцевих користувачів Порталу – юридичних та фізичних осіб, що звертаються за отриманням адміністративних послуг.

Адреса зовнішнього сайта в мережі Інтернет: http://e-admin.mk.gov.ua.

Використання мережі Інтернет забезпечує дистанційний доступ суб’єктів звернень до повної, актуальної та достовірної інформації. Оформлення та структура зовнішнього сайту націлена на зручність та зрозумілість для користувачів.

Портал забезпечує доступ суб’єктів звернень до інформації:

• інформацію про ЦНАПи, що обслуговуються у Порталі, в тому числі їх адреси та графіки роботи,

• посилання на нормативно-правові акти, які регулюють надання адміністративних послуг,

• інформацію про процедури одержання адміністративних послуг, в тому числі: вичерпні переліки необхідних документів, терміни надання послуг, підстави для відмов тощо.

Передбачено різнопланове групування послуг та різні шляхи пошуку та користування.

Після реєстрації на сайті користувач отримує доступ до персонального “Електронного кабінету”, з якого він може:

• звернутися за консультацією до фахівців ЦНАП і суб’єктів надання адміністративних послуг;

• записатися на прийом до ЦНАП за допомогою електронної черги;

• відстежувати в режимі он-лайн стан проходження документів по своїх справах;

• замовити повідомлення про зміни у стані справи на електронну адресу або мобільний телефон;

• зберігати електронні копії особистих документів, виданих адміністративних актів і документів дозвільного характеру/відмов

• самостійно формувати документи, необхідні для отримання адміністративних послуг.

Внутрішній та зовнішній сайти синхронізовані, завдяки чому будь-які зміни в законодавстві, у переліку документів для отримання послуг, у проходженні процедур надання послуг, тощо, внесені адміністраторами ЦНАП внутрішнього сайту, миттєво стають доступними для перегляду користувачам зовнішнього сайту. Отже, не виникає потреби у додаткових робочих місцях для внесення інформації на зовнішній сайт.

На внутрішньому сайті відбувається документообіг між ЦНАП і суб’єктами надання адміністративних послуг.

• Адміністратор ЦНАП приймає від заявника документи, заводить справу, визначає послідовність кроків, необхідних для надання послуги відповідно до регламенту (технологічної картки).

• Після реєстрації справи на порталі адміністратор ЦНАП направляє потрібні документи суб’єкту надання послуги, і на порталі з’являється запит на розгляд цих документів.

• Суб’єкт надання послуги відповідає на запит, і на порталі з’являється інформація про наданий документ або вмотивовану відмову.

 

Уся ця інформація доступна заявнику у його персональному кабінеті.

 

Відділ державних адміністраторів та забезпечення їх діяльності Миколаївської облдержадміністрації

Опубліковано: П'ятниця, 27 січня 2017