СТАТИСТИКА ВІДВІДУВАНЬ

14563021
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Цього місяця
Попереднього
Загалом
4758
10247
4758
204238
484397
14563021

Ваша ІР адреса: 172.20.0.4
2022-05-23 09:07

Календар

Травень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Економіка

Оптова торгівля в області у 2011 році Друк E-mail

Головним управлінням статистики узагальнені підсумки діяльності сектору оптової торгівлі Миколаївської області за 2011р. Всього за рік підприємствами регіону реалізовано товарів оптом на 17,1 млрд.грн. проти 21,1 млрд.грн. у 2010р. Суттєве зменшення оптового товарообороту відбулося за рахунок скорочення продажу пшениці м’якої, соняшнику, ячменю та жита.

Основним джерелом формування оптового товарообороту, як і в попередні роки, були непродовольчі товари, частка яких залишилася незмінною – 85%. При цьому обсяг продажу у порівнянні з 2010р. скоротився на 3,4 млрд.грн. і становив 14,5 млрд.грн.

В торгівлі непродовольчими товарами виділялися обсяги реалізації зернових культур – майже 5 млрд.грн (32% загального обсягу реалізації непродовольчих товарів), соняшнику, ріпаку, кунжуту, гірчиці, рижію – 2 млрд.грн. (14%); енергетичних матеріалів та продуктів перероблення нафти – понад 1 млрд.грн. (8%).

З продовольчих товарів, яких було продано на 2,6 млрд.грн., найбільш активно здійснювалася торгівля пивом, шоколадними та кондитерськими цукровими виробами, оліями рослинними, молоком та продуктами молочними, кавою, цукром, м’ясом та м’ясними продуктами, водами мінеральними та напоями безалкогольними, включаючи соки фруктові та овочеві, сумарна питома вага яких в обороті продовольчих товарів становила понад 57%.

Вагомими залишилися обсяги реалізації товарів виробництва України. Їх частка становила 89%, зокрема продовольчих товарів – 81%, непродовольчих – 91%.

Опубліковано: Четвер, 24 травня 2012